Name:
Email Address:
Contact Number
Your Location
You're interested for.... Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Anything that you want to ask me;')

Create a web form here

01 December 2012

BEGINI CERITANYA...

Bismillah...

Sihat?..alhamdulillah..hee...saya pun:') already had my shake today!

ala, tengok tajuk pun macam semua dah tahu apa yang saya nak kongsi ni kan...ok, sekarang tolong buat-buat tak tahu dan keep reading until the last dot k bebeh;') ouhh...anda sungguh amazed.

let me start my story morry ok...saya berumur 23 tahun,tapi tapi tapiiii....shaping body ni tak macam 23..macam 32...;'( ouhh mungkin kakakku yang 32 jauh lagi elok shaping nya dari haku.. huwaaa...mari menagis bersama.....


Ini, bermula dari kiri semua kakak-kakakkku, ok yang lelaki itu abg ipar dan yang schomel itu aisyi...yang mana tak termasuk dalam ini cerita...kalau orang yang tak kenal my siblings for sure diorang akan cakap saya lah yang terpaling  kakak.:'( *melihat dari kebesaran badan, nampak macam cukup zat dan kasih sayang..hahaha...* 

TENGOK eh....walaupun dah pakai baju hitam..ceyhh, ingatkan sudah pakai baju hitam akan nampak kecik dan kurusss...tapi realiti itu walaupun pahit terpaksa ku telan juaaa....kalau dah besar tu, try lah sorok macam mana pun memang akan nampak jugak.... TENGOK muka pulak, sebenarnya, dagu iolls terbelah uuu..tapi disebabkan oleh lemak dagu yang super banyak jadi dagu saya umpama bola...sigh..itu aset tahu tak...terus tak jadi iras Siti Nurhaliza..hohoho





haaahaaa...nak kutuk lah tu kan?? hehehehe....inilah saya mase hari raya aidilfitri tahun ini bersamaan 20 august 2012...

PROBLEM
1) berat badan overweight 
2) serious  period pain *sampai terdesak dekat umah sewe guna iron as a tungku*
3) mudah sangat penat *gemuk memang ahh..*
4)mengantuk umpama menjaga 3 baby kembar 
5) dan lain2

Setelah berbulan-bulan menahan kutukan-kutukan dari kawan-kawan dan siblings..hahaha...jangan tak tahu eh adik beradik sebenarnya antara 1 faktor utama kenapa saya nak kurus...diorang dekat rumah panggil saya mumuk, demok....uwaaaaa...apesal dengan dorank nih kejam sangat nih??hah?!! ;')

tapiii....itulah antara pembakar semangat kenapa saya nak berubah,*need to thank them ke hah??*...and  sekaranggggggggggggggggggggg.....mereka dah start guna the amazing product that i using right now...;') ouh..ouh..ouh...betul rupanya orang tua2 cakap.."bila orang kutuk kite cepat-cepat cakap alhamdulillah supaya benda itu berbalik kepada si pencakap" hahahaha....they also start gain weight after married and deliver baby...eh..tapi achu dah maafkan, mari ambik start now pack sekarang ye shayangg...huhuhu...

August 2012





       .ME  november 2012

rahsia saya?? wait for next entry okeyy..

till then, take care people.;')


*apehal baju raya haku pic atas macam langsir ghumah orang dalam pic bawah tuee..;'(


No comments:

Post a Comment